Wednesday, 29 February 2012

Aksi macho Abang Je Jai!!


 
Yesss!!!


Asyik dia jer yang nyanyi
Dari lagu melayu ke lagu inggeris, lagu inggeris ke lagu hindustan
Akhirnya aku (Abang JeJai) berjaya jugak dapat rampas mikrofon dari Juara JKKK Telok Anson!!




Inilah dia aksi macho Abang JeJai 
ada tanda kepuasan & kemenangan kat situ

 


Tengok aksi & bukti Abang JeJai..
Dia sayang nak lepaskan mikrofon tu.. Jadi kenalah bergaya macam ni.. ;)

JANGAN MARAH ABANG JEJAI YANG HENSEM.. ;)


Salam Sayang,
NURUL


13 comments:

Cik FaRiZaM said...

yg gambar first tu mcm gaya usop wilca...... seksiiiiii ~

dr sy yg pertama di blog nurul

Eyriqazz said...

hensem2...kalau rcw tgk gambar ni sure tangkap cintan ni...

hazman aka species1980 said...

KAH3X.... pandai betul nurul amik gambar kandid yea....KELAKAR la tengok gelagat jejai nie...

madammondoq said...

haha.. sweet gambo u all berdua..

Cik Nurul said...

Kak Fasz: Hehehe seksi kan.. Yeay ad jugak org pertama di blog nurul ;)

Abg Eyriqazz: Mesti punya.. ;)

Cik Nurul said...

Abg Hazman: kebetulan je ni.. matilah nurul ngan Abg Jejai, tgh tunggu reaksi dia ni..takut.. ;)

Myvitrd said...

Asal baju yang ko pakai tu Jai aku ada juga... hehehe

~diAhOntHeblOg~ said...

wow..abg jejai..gile macho..hikhik

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hehehehe bila bro jejai pegang mike, plus suara nya.. memang AE terduduk diam huhu

Cik Nurul said...

Myvitrd: kembar kot.. hehehehe ;)

Diah: macho kan.. ;)

Zuan: Tulah pasal.. daim jer.. hehehe ;)

JAI said...

HAHAHAHAHAAAADUUUU HAYYY...Ingat takde papparazzi kat dalam Bilik Karok..kat mana-mana pun ado..hehe

KiD said...

tok jejai.. nak sainnnnnnn

Cik Nurul said...

Abg jejai: kalau dah nama artis kat mana mana ade paparazzi.. hehehe

KID: shahir nak sign jugak.. :-)