Friday, 3 February 2012

Kubeli pantunmu dengan Bismillah



Wah tajuk bukan main lagi kan.. sebenarnya me nak beli pantun Abang ensem yang sentiasa cakap dia awet muda dan tak pernah tua.. setelah difikir fikir maka terhasillah serangkap pantun ni.. kira diterima lah ni yer.. kalau bab pantun pantun ni nurul tak bole lawan dengan Otai pantun & Otai awet muda ni.. :)
 


Sireh kaduk penghubung janji
Abang ensem naik lrt suka berdiri
manakan sama bagai dijanji 
hati terpaut pada ilmu yang diberi
 


Salam sayang, 
NURUL


9 comments:

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

wow main pantun ngan AE ek :D

Zarul said...

hahaha kelas entry ...main pantun2 pulak..dgn AE pulak tu hahah

Anonymous said...

Terputus tali pinta di sambung
Sayangnya lembu dah pantas berlari
Biarlah ilmu sebagai penghubung
Agar ikatan boleh dipateri

-AE-

Cik Akmal said...

Zuan: hehehe.. beli pantun AE

Bag Zarul: hehehe saje jer ni..

Cik Akmal said...

AE: Aduuuhh dia pantun lagi.. kena berguru pantun nih ;)

Cik FaRiZaM said...

hahahahaha....sila balas lagi nurul.....chewahhh...

Cik Akmal said...

Kak Faz: tak terlawan lah nurul ngan AE.. hehehe

madammondoq said...

amboiii... nurul dah terjebak dah..

Cik Akmal said...

Madam: Virus AE menular.. hahahaha