Monday 6 February 2012

I Love Yana Super Friends!



Si cantik dan si handsome sekalian, korang ingat lagi tak entry ucapan dari kak Yana Samsudin untuk ABPBH  dan ucapan khas utuk pembaca blog Siezuka? ingat kan.. dan me jugak berjanji nak update gambar gambar sekitar Karnival Karangkraf di antara me, Yana Samsudin dan Yana Super Friends..


Me ada berita sedih.. Korang tahu tak semua gambar yang kitaorang ambik masa pergi enjoy enjoy dengan Yana SuperFriends tu corrupted dan tak dapat diselamatkan. Aduuhh punyalah kecewa.. Sebab tulah sampai ke hari ni tak berupdate entry dengan Yana superFriends tu.. kecewa sangat.. nasib baiklah video ucapan tu dalam kamera lain.. kalau tak sekali ngan video video hilang..


Okeylah tak mo sedih sedih, yang dah terjadi tu biarkan ia berlalu, yang penting hari tu tersangatlah happy.. kalau korang nak tahu dari presiden sehinggalah ke ahli kelab Yana Superfriends ni diorang ni semua tersangatlah ramah.. Layan je kerenah kitaorang tahu tak.. memang enjoy dan diorang ni semua sporting sporting.. Dan kak Yana Samsudin sudah semestinya tersangatlah ramah dan ceria.. dan terima kasih jugak untuk Melaka boy untuk semua ni sebab tanpa dia kita tak dapat jumpa denagn si comel Kak Yana ni. Korang layan jelah gambar kat bawah ni.. gambar ni semua kredit dekat blog kak  Yana Samsudin & Akak Pen Merah. Mintak maaf yer korang semua.. ;)



IMG 0036 Support Yana Samsudin @Yana Superfriend dan ABPBH 2012







Kalau korang semua nak tahu, ni peminat setia Kak Yana Samsudin  datang jauh dari nun dekat Singapore.. korang semua memang best!



IMG 0134 Support Yana Samsudin @Yana Superfriend dan ABPBH 2012

Opss sebelum tu jangan lupa!!

Undi untuk Yana Samsudin   
Untuk Pelakon Filem Wanita Popular
Dalam Anugerah Bintang Paling Popular Berita Harian 2012


Undi SMS "BH ABP G05"
atau
"BH ABP BPP G05"
hantar ke 33333

Dan Like FB  Yana Samsudin &


Salam sayang,
NURUL




5 comments:

Unknown said...

huyooo bestnyeeee :D

Deleted said...

http://akubencihacker.blogspot.com/2012/02/untuk-semua-owner-ga-yg-saya-dah-join.html


SAYA ADA JOIN GA AWAK..
SILA BACA :)

Unknown said...

SETAILO lahhh! XD

Cik Nurul said...

Zuan: memang best.. ;)

Anisah: dah cek.. ;)

Cik Nurul said...

Mr Clive: Memang setailo.. ;)