Saturday 7 January 2012

Cepat!! OCTOVE.COM nak bagi hadiah!!



Ok ni bukan main-main yer.. ni betul-betul.. Rase-rasenye semua dah tahu kan pasal Octove.com kalau korang nak tahu korang boleh refer kat sini. Kalau korang nak tahu jugak pihak Octove.com telah melancarkan Octove.com Versi 2.0.




Dan bersempena dengan pelancaran tu Octove.com telah mengajurkan satu peraduan iaitu Peraduan Tahun Baru Octove 2012. Hadiah-hadiah yang ditawarkan sangat sangat best.  


Hadiah -hadiah


Penginapan Exclusif 3 Hari 2 Malam di Berjaya Times Square Hotel, Kuala Lumpur bernilai RM1,500 danTelephone bimbit BlackBerry Pearl akan menjadi hak milik korang jika korang digelar pemenang bertuah untuk Tahun Baru ini.






Sangat menarik kan!! korang tak payah nak keluar duit dan tenaga bagai.. Hanya duduk depan laptop, komputer, I-pad, phone dan sewaktu dengan nya dan ikut syarat-syarat yang telah ditetapkan. Hanya itu sahaja.. :)



Terma & syarat Peraduan:-


1. Peserta pertandingan yang "berjaya membawa masuk members tertinggi sehingga akhir bulan Januari dengan minimum 699 orang" akan digelar sebagai PEMENANG.

2. Tarikh tutup pertandingan ialah 31 January 2012 pada jam 11.59pm.

3. Sila pastikan rakan-rakan anda dijemput untuk menyertaioctove.com adalah benar dan bukan karektor rekaan.

4. Sekiranya sistem Octove.com mengenal pasti sebarang penipuan dalam pertandingan ini, peserta tersebut akan dibatalkan serta-merta.

5. Peserta pertandingan mesti menggunakan Referral Link Peribadi yang boleh diperolehi di Laman Pertandingan bila anda ingin menjemput rakan-rakan anda menjadi member Octove.com.

6. Ahli-ahli yang menyertai Octove.com tanpa menggunakan Referral Link anda, maka mereka tidak akan dikira sebagai jemputan anda. Referral Link anda boleh diperolehi di Laman pertandingan ini. 


Hanya itu sahaja!! sangat mudah kan.. so ape lagi yang korang tunggu.. cepat -cepat join dan sebarkan Octove.com. Memang berbaloi-baloi ;)


Salam sayang,
NURUL




4 comments:

Anonymous said...

Thats really great Nurul.. Thank you

Cik Nurul said...

ur welcome.. :-)

Nana said...

apa ni? macam best..

Cik Nurul said...

Nana: try dulu baru tahu best ke tak.. ;)