Sunday, 1 January 2012

Air tangan Ibu yang paling Terbaik..



Sekarang kan me ada kat penang, so bolehlah nak ngada-ngada sikit.. hehehehe, Jadi, semalam me cakap kat ma nak makan lauk kesukaan me ikan singgang. Tengok-tengok tengahari tadi ma masak ikan singgang,, Woooohuuuuu sedap tu, dan seperti biasalah kalau ma masak ikan singgang, 2 kali lah me tambah.. dan ditambah plak tadi bukan ada ikan singgang jer tapi ada jugak sup perut, air asam, sambal belacan, budu, ulam petai & kacang botol.. memang terbaik.. tima kasih ma.. masakkan ibu yang paling terbaik!!




Salam sayang,
NURUL



4 comments:

Sya Syazana said...

YEAH! air tangan ibu/umi/mama/emak/mummy semuanya TERBAEKK!

nienaryonie said...

sedapnyeee.

Cik Akmal said...

Sya syazana: yes... sudah semestinya.. ;)

Cik Akmal said...

Nienaryonie: memang sedap.. ;)