Thursday, 17 November 2011

Tak salah kan keluar dengan tunang orang!!



Wah tajuk bukan main lagi yer.. sebenarnya bukan ape, al-maklumlah kawan me yang sorang ni kan dah jadi tunang orang. So orang cakap darah manis lah, me keluar makan-makan dengan dia.. kitaorang berdua ni memang yang jenis suka makan.. nak diet tak tahulah zaman bila.. pipi pun dah tembam, berat pun dah bertambah.. ayoyo bila berat ni nak kurang pun tak tahulah zaman bila.. asyik makan jer tak henti-henti.. tengoklah gambar 2 orang makan jer tu..



Nilah tunang orang yang me maksudkan


Nilah si chubby yang semakin-makin chubby


Ni baru sikit makanan kitaorang


ni baru penuh...hehehehe


Nilah yang penyebab makanan kitaorang penuh..


Salam sayang,
NURUL