Thursday, 3 November 2011

Nasi kukus glamer mutiara damansara



Dua hari nie me balik awal sebab ad hal dan dua hari beturut2 ni jugak lah me pekena nasi kukus yang sdap dekat rumah me ni.. memang sedap sangat..kuah dia yang cukup rasa, ayam goreng yan diperap dengan rempah rahsia dan digoreng dengan rangup, nasi kukus dia yang wangi, sambal dia yang pedas campur dengan acar nenas dia ditambah lagi dengan ikan bilis goreng....me memang hantu pedas dan ppergggghh memang sedap lah.. harga pun berpatutan dan senang bagi me yang malas nak menunggu.. yelah kedai lain kena tunggu dulu diorang masak..kalau tak caye tengok sendiri k.. hehehehe, kalau korang datang area mutiara damansara ni jangan lupa datang sini k.. dan jangan lupa jugak like facebook ilham nasi kukus ok....    






Salam sayang,
NURUL








3 comments:

Wan85 said...

http://wanwidget.com
kekadang aku rasa nasi kukus lagi sedap dari nasi biasa

ILHAM NASI KUKUS @ Mutiara Damansara said...

Thanks sbb tlg promote & datang mencuba ILHAM NASI KUKUS..

hamzah ian said...

lama tak makan nasi kukus.. perggg..