Tuesday 20 December 2011

Tampil Hebat dan bergaya dengan Wacoal



Hari jumaat hari tu me berkesempatan menghadirkan diri ke cocktail party yang telah dianjurkan oleh Wacoal Malaysia untuk meraikan tahun yang ke lapan kejayaan diorang beroperasi di Malaysia yang bertempat di Senja Restoran Itali, dekat Saujana Hotel. Kalau sape-sape yang belum pernah dengar pasal Wacoal ni. Wacoal ni adalah satu jenama yang besar dalam industry pakaian dalaman wanita macam bra, panties dan lain-lain pakaian dalam wanita. Diorang menghasilkan produk dan rekaan terkini menggunakan fabric yang berkualiti dan paling utama memberi keselesaan at the forefront kepada kaum wanita.

Cocktail Party ini diadakan juga bertujuan untuk meraikan rakan-rakan perniagaan Wacoal Malaysia, Antaranya metrojaya, Parkson dan ramai lagi. Dengan tema "Come rain or Come Shine" diorang menampilkan rekaan terbaru diorang yang diberi nama "Fanstasy collection".

 Sampai tu register dulu


 Band group yang mengiringi majlis pada malam tu

Majlis bermula dengan tarian balet dari si kecik comel ni



Penngacara majlis malam tu, si cantik Stephanie Chai



Ucapan dari Encik Hisao Sugiyama, Pengarah Eksekutif Wacoal

Dah nama pun makan kat restaurant itali, off course lah makanan itali disediakan.. sedap.. yang paling me suka mashroom & salad diorang.. sedap..

Antara Makanan Yang telah dihidangkan
















Bila semua perut tetamu telah diisi dengan pelbagai jenis makanan bermulalah pertunjukan pentas di mana Wacoal menampilkan beberapa model yang telah memperagakan pakaian dalam wanita daripada Fantasy collection. Fantasy collection dihasilkan dari 15 warna zesty, corak dan rekaan pakaian dalam yang halus dan sejajar dengan trend wanita, bak kata Encik Hisao Sugiyama "Untuk memenuhi Impian seorang wanita Cantik". Lepas pertunjukan pentas majlis diteruskan dengan penyampaian cenderahati kepada semua rakan kongsi Wacoal.. dan yang paling best cenderahati frame bra ok..

Antara-antara Fantasy collection Wacoal



Yang ni jelah yang me rasa ok untuk letak dalam blog, gambar lain mintak maaf lah yer.. Sensor sangat


 Antara rakan -rakan perniagaan Wacoal Malaysia






Majlis diakhiri dengan tarian dari si comel penari balet.. satu malam yang best sangat, enjoy the show, dan yang paling penting dapat jumpa dengan member member blogger yang baru. Once again thanks to madammondoq & Kay Silva sebab sudi jemput me & yang paling penting thanks to Wacoal Malaysia sebab sudi jemput kitaorang blogger-blogger ke coktail party ni.

Penutup majlis


Dengan Mr. Vincent Leong, Pengarah/Pengurus besar Wacoal Malaysia

  
 dengan Si cantik, Kay Silva


 Member-member blogger


Salam sayang,
NURUL



5 comments:

hazman aka species1980 said...

wow....teknik gambar makanan tue buatkan saya teruja dan exited...nice pichas...

madammondoq said...

wow!!! glad u enjoy it.. ermm.. ada ole-ole untuk i tak? ahakss...

Sha said...

Hok ni lah awok oyak tu..

Cik Nurul said...

hazman: heheheh thank u..nurul pun suka.. :-)

Cik Nurul said...

MADAM: memang enjoy gile.. ole ole uppssss ad. t kt jumpa.. :-)