Wednesday 14 December 2011

Penatnye bila....



Penatnye bila department tak cukup dengan staff, Ya Allah tuhan je tahu
tambah-tambah lagi bahagian customer service macam me ni
Phone asyik bunyi jer, dari pagi sampailah balik.. Aduuuh tension sangat2
Macam -macam ragam
dari customer yang baik hati, garang macam singa, lembap & suka marah, semua kena handle
Nak buat macam mana, technician buat salah kita kena mintak maaf, walau salah customer pun kita kena mintak maaf, apatah lagi kalau dah memang salah kita, yang tu memang confirm lah kena mintak maaf
tu belum lagi dengan customer call marah-marah kita lepas tu baru sedar kesalahan sendiri
Ya Allah tuhan je tahu semua perasaan kita





Sabor jelah Nurul
bilalah yer keaadaan akan kembali seperti sedia kala


To my lovely friends, moga dia tabah & sabar dengan ujian & cabaran yang menimpa diri dia..Rindu dengan gelak tawa dia.. sebab sebelum ni dia seorang yang happy go lucky..


Salam sayang,
NURUL


No comments: