Tuesday, 6 March 2012

Syukur Alhamdullillah..



Syukur Alhamdullillah hanya itu yang mampu me ucapkan & luahkan..
bila masalah yang me dok pikir2 selesai dengan jayanya semalam
Ingat tak Me pernah mintak tolong  hari tu..





Akhirnya semalam me dah jumpa apa yang me cari & cukup lengkap seperti apa yang me inginkan .. ;)

Syukur Ya Allah.. ;)


Salam sayang,
NURUL


P/s: kredit pic Mr. Google


16 comments:

Cik FaRiZaM said...

nurul pindah mana?alhamdulillah.......

dekat tak dgn tpt akak???

CIK MAY said...

alhmdlh...CM pun tgh carik jugak ni..fenin...

AMNA said...

http://akubencihacker.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-forever-young-by-nazihah.html

madammondoq said...

alhamdulillah.. yg penting pas ni senang dtg event jugak ye.. ;)

Adibah Karimah said...

alhamdulillah..semoga dipermudahkan urusan...

Cik Nurul said...

Kak Faz: dekat situ jugak.. tapi blok lain.. dekat jer ngan tempat akak.. hehehe ;)

Cik May: Nak cari rumah kat mana? tadi baru tanye wan.. lepas kawen dok mane.. dia ckp tgh cari.. ;)

Cik Nurul said...

Amna: Kita dah tgk.. thanks tag kita.. ;)

Madam: syukur.. hehehe tempat same jer.. cuma lain block ;)

Cik Nurul said...

Adibah: Alhamdullillah.. time kasih dibah.. ;)

aReLaN said...

syukur alhamdulillah. leh la wat house warming kan.heheh

Cik FaRiZaM said...

nnti dtg la chan abdullah lagi....bro belanja..hahahaha

imie fatiema © said...

alhamdulillah..mmg better duduk tak yah share room,,poning nanti..

~diAhOntHeblOg~ said...

Alhamdulillah...nanti duk ngn ai pulak la..hahahha

Boni JLL3 said...

apa yang nuyui inginkan tu?

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

alhamdulillah :)

Cik FaRiZaM said...

nurul nnti join la contest kawan akak - http://afasz.blogspot.com/2012/03/contest-fc-untuk-semua-hadiah-bernilai.html

KiD said...

syukur.. jangan lupa blanje jid.. hehehee