Tuesday, 6 March 2012

Syukur Alhamdullillah..



Syukur Alhamdullillah hanya itu yang mampu me ucapkan & luahkan..
bila masalah yang me dok pikir2 selesai dengan jayanya semalam
Ingat tak Me pernah mintak tolong  hari tu..





Akhirnya semalam me dah jumpa apa yang me cari & cukup lengkap seperti apa yang me inginkan .. ;)

Syukur Ya Allah.. ;)


Salam sayang,
NURUL


P/s: kredit pic Mr. Google


16 comments:

Afasz said...

nurul pindah mana?alhamdulillah.......

dekat tak dgn tpt akak???

MAY said...

alhmdlh...CM pun tgh carik jugak ni..fenin...

Kim Anis said...

http://akubencihacker.blogspot.com/2012/03/1st-giveaway-forever-young-by-nazihah.html

madammondoq said...

alhamdulillah.. yg penting pas ni senang dtg event jugak ye.. ;)

Unknown said...

alhamdulillah..semoga dipermudahkan urusan...

Cik Nurul said...

Kak Faz: dekat situ jugak.. tapi blok lain.. dekat jer ngan tempat akak.. hehehe ;)

Cik May: Nak cari rumah kat mana? tadi baru tanye wan.. lepas kawen dok mane.. dia ckp tgh cari.. ;)

Cik Nurul said...

Amna: Kita dah tgk.. thanks tag kita.. ;)

Madam: syukur.. hehehe tempat same jer.. cuma lain block ;)

Cik Nurul said...

Adibah: Alhamdullillah.. time kasih dibah.. ;)

aReLaN said...

syukur alhamdulillah. leh la wat house warming kan.heheh

Afasz said...

nnti dtg la chan abdullah lagi....bro belanja..hahahaha

Unknown said...

alhamdulillah..mmg better duduk tak yah share room,,poning nanti..

Anonymous said...

Alhamdulillah...nanti duk ngn ai pulak la..hahahha

Unknown said...

apa yang nuyui inginkan tu?

Unknown said...

alhamdulillah :)

Afasz said...

nurul nnti join la contest kawan akak - http://afasz.blogspot.com/2012/03/contest-fc-untuk-semua-hadiah-bernilai.html

KiD said...

syukur.. jangan lupa blanje jid.. hehehee