Friday, 2 March 2012

Bila tak dapat nak kawal nafsu..



Nilah padahnya bila nafsu makan tu datang dan tak dapat dikawal






tadi singgah jap kedai kat rumah me
kononya nak tapau fries jer, (teringin nak makan fries)
sekali sampai kedai tgk ade set ayam penyet.. terus order sekali
kebetulan plak hari hujan dan tengok tengok kedai ni x de orang.. 
jadinya singgah lah sekejap layan makanan sendirian..nilah naib orang bujang.. hehehe


Fun fries + set nasi ayam penyet + teh o panas + air panas


Nurul menambah lagi berat badan.. :) 


Salam sayang, 
NURUL







23 comments:

Adibah Karimah said...

hehe ;) org pertama..
buka puasa ke tu?
mcm puasa 3 hari jer... ;)

Sharinginfoz said...
This comment has been removed by the author.
Muhammad Saiazuan Norhalik said...

amboi, makan mewah ye kak siezuka.. hehe

Cik Nurul said...

Dibah: hehehe :-)

nafsu makan kuat sgt lah skrang nih.. :-)

Cik Nurul said...

Zuan: hehehe biasalah baru gaji dik..

nanti adik dah keje lebih pada ni pun boleh makan.. :-)

imie fatiema © said...

terbaeklah..nasi ayam penyet sek7 shah alam pun best =)

Cik Nurul said...

imie fatiema: sedap kan.. :-)

Akulah Pak Lan said...

Makin comel la lepas ni

Boni JLL3 said...

pergh...manaikkan nafsu orang lain yang menengoknye ni..hahaha

Cik Nurul said...

Pak Lan: hehehe :-)

Boni: hehehe, rasanya pun sedap.. :-)

Arol Mubin said...

Tak tentu arah rasanya tengok gambar nie malam2. Laparrr! Arol tak pernah makan nasi ayam penyet. :D

aReLaN said...

hahahah...tu kira sket je baru.bahaya2.saya ni pon dah mkin berat.camne la nak fit balik ni kalau makan banyak selalu.waaaaa...tapi nampak sedap je sume tu

Cik FaRiZaM said...

nurul makan sorang2 ke? byk nye nurul makan?kalau akak , dah nk naik muntah2 dah...sbb perut mcm tkleh isi byk sgt....huhu~

zool said...

memang menyelerakan betul

JMR said...

wah..org bujang mkn sorg2 pon tetap berselera, kira ok la tu..kihkih

Zarul Umbrella said...

fuyyo ni kalau saya pun tak le nak kawal nafsu makan ni

CIK MAY said...

sedap la boleh mkn byk2..hukhuk

Cik Nurul said...

Arol Mubin: Hehehehe sedap tu awakkk.. ;)

Kak Fasz: Nurul kuat makan sekraang ni.. ;)

Cik Nurul said...

Zool: sedaaaappp ;)

JMR: hehehehe nak buat macam mana..;)

Cik Nurul said...

Abg ZaruL: Kan.. sedap tu.. ;)

Cik May: sekali sekala jer.. ;)

~diAhOntHeblOg~ said...

vavava..bukan main lg makanan dieeeeee..pengsan*

KiD said...

untung laaaa... makan sedap2!

Cik Nurul said...

Diah: hehehee ;)

KID: lagi untung jadi KID.. hehehee :)