Sunday, 2 October 2011

Zizan Vs Aisyah Humairah - indahnya ciptaan Tuhan



Tengok gambar fb adik aisyah humaira
Ya Allah ya tuhanku, 
comel nyer lah budak kecik ni.. 
tambah-tambah plak gambar ngan zizan raja lawak yang memang hensem tu
me memang pernah jumpa adik aisyah humairah hari tu. 
memang comel sangat & pandai jer posing + bergaya depan camera
lau nak tahu adik aisyah humaira ni model
sebab tu dia pandai bergaya
hehehehe
Lau nak tengok lagi gambar-gambar adik aisyah humaira
bleh lah g kat fb aisyah humairah




dan dengar-dengar cita adik aisyah bakal jadi pelakon..
tak sabar nak tengok
to adik aisyah  kekalkan kecomelan yer
jadi anak yang solehah, pandai & kebanggaan ayah dan ibu
& good luck for your future..
AMIN..


dan selamat pengantin baru untuk kak maryna (manager zizan raja lawak)
moga bahagia hingga ke anak cucu..


Salam sayang,
NURUL


2 comments:

siti kektus said...

nasib baik bukan zizan yg kawen. hehee :p

siezuka... said...

hehehe tu lah pasal.. lu zizan mau menangis.. ;)