Wednesday 31 August 2011

Nuffnang Celebrates BlogDay!

si

Salam ramadhan.. Hari ni dah hari ke dua kita beraya & hari ni jugak hari kemerdekaan untuk kita semua rakyat malaysia.. Me tak nak cita banyak pasal raya.. sebab me nak join Nuffnang Celebrates BlogDay!




OK, PERTAMA

  



First me dengar pasal redmummy ni masa Farah Fauzana (deejay hotfm) tengah bincang topik hangat kat radio Hot fm pasal dunia blogger boleh jana pendapatan..  dari situ me follow blog RM dan sampailah sekarang.. blog RM ni memang best sangat dan yang paling utama RM tak pernah kedekut ilmu untuk share dengan kitaorang. Me pilih blog RM sebab blog RM selalu up to date dari segi story, fashion, event, her life dan banyak lagilah & yang paling utama warna blog dia sangat menarik..


KE-DUA




Me memang jenis yang suka ambik tahu pasal dunia hiburan, gosip & perkembangan semasa artis.. Me pilih blog abg nara sebab blog dia memang dah menjadi kegemaran me waktu me online.. Blog yang sentiasa up to date pasal story story artis, susunan cerita yang kemas & memang tak akan boring kalau nak baca gosip - gosip yang ada kat blog abg nara ni. Dan untuk pengetahuan, budak-budak office me kalau nak tahu pasal gosip artis pun diorng akan pilih blog abg nara ok.. Memang sesuai sangat..


KE-TIGA





Tuan empunya tersangatlah cantik dan yang penting ramah dan tidak sombong ok.. yang paling me suka tang mata dia.. suka sangat tengok.. Me kenal ngan blog madam lepas attend event untuk birthday party zizan rajalawak, Me pilih blog madam sebab blog dia sangat cantik, tersusun, story-story dia yang sangat menarik minat orang untuk membaca, yang paling me suka bila dia selalu story pasal  perfect life yang dia ada..pagi-pagi bila dah sampai office ni antara blog yang wajib dibuka ok!


KE-EMPAT





Blog abg mazidul ni boleh dikategorikan antara blog yang terhebat! me suka dengan kandungan yang ada dalam blog ni. Berinformasi, boleh dikategorikan blog yang menolong rakyat.. penuh dengan maklumat, isu-isu dan perkembangan semasa, dalam blog ni ade isu-isu yang telah dibongkar.. antara yang paling menarik hati me, isu ni pengemis tidak serik dan tidak tahu erti aib!! Good Job bro!!


KE-LIMA





Me memang study fashion & design, so adelah sikit -sikit basic dunia fesyen ni.. Me pilih blog ni sebab me suka design -design, fesyen-fesyen & stail yang terkini dari abg ezuwan..blog yang menarik, tersusun & my sumber inspirasi untuk design baju-baju me sendiri.. hehehehe.. & satu lagi tentang abg ezuwan ni.. sangat-sangat friendly.. dia selalu reply twit yang kita hantar dalam twitter dia ok!


LAST, KE-ENAM





Me pilih blog ni sebab blog ni sangat comel.. Secomel tuan empunya.. Me suka stroy -story yang ada dalam blog ni.. jujur me cakap, dulu me suka baca kisah percintaan diorng yang sangat romantik antara kak elia & encik apex, tapi dah ketentuan, jodoh dan pertemuan Tuhan telah tetapkan segala-galanya.. Tapi memang tabik spring dekat kak elia.. dia seorang yang sangat tabah dan kuat semangat.. dan sampai sekarang me selalu follow story-story yang ada dalam blog ni..



Dah sempurna!!

Salam  sayang,
NURUL



4 comments:

juanita said...

wow...madammomdoq pun termasuk...cuns...

Good luck ye dikk:)

Cik Nurul said...

hehehe.. suke..

time kasih kak ju..

selamat hari raya.. maaf zahir & batin kak ju.. :)

madammondoq said...

terharunya ada dalam senarai.. thanks a lot ye cik nurul!!!

sarah said...

saya paling suka redmummy..cam addicted nak bc blog dia...yang lain2 pun saya minat gak..depa nih hebat betoi la...