Thursday, 4 August 2011

Terengganu

Salam rakan blogger dan pembaca sekalian.. hari ni dah masuk hari ke 4 kita berpuasa.. Alhamdullillah.. semuanya berjalan dengan lancar. Me nak cite sambungan yang balik kampung terengganu hari tu, Betapa rindunya me dekat insan yang bernama ayah & mak ( Atok & nenek lah kalau korang, tapi kiteorang dari kecik diajar panggil ayah & mak, sebab dalam keluarga ktorg tak de sorang pun panggil ibu bapa ngan nama mak & ayah, semua nye panggil ma & abah). Memang rindu sangat kat diorang, ayah ade sakit jantung sekarang ni kena selalu ulang alik hospital tuk check up & ambik ubat. Mak plak sekarang sakit lutut.. dah tak larat nak buat keje.. Mase jumpa diorang rase nak nangis pun ada.. sebab rindu sangat ngan diorang. Ya Allah Ya Tuhanku kau peliharakanlah mereka, bagilah kesihatan yang terbaik dan selamatkan mereka dari pelbagai penyakit  lindungilah mereka dibawah lindungan yang mulia dari MU.. Amin.. 

Salam sayang, 
Siezuka

2 comments:

cik hani said...

semoga atok dgn nenek awak sihat selalu dan panjang umur.. selamat berpose..

siezuka... said...

time kasih cik hani.. selamat berpose jugak..